tisdag 27 november 2012

So Egypten


Jag tyckte att det var bra och roligt, men det var väldigt mycket fakta på en gång och därför kommer man inte ihåg så jätte mycket.. men jag ska försöka göra min artikel bra imorgon. Det var väldigt intressant där också, och det är roligt att lyssna på gamla historia. Dock kunde jag redan rätt mycket för jag älskar Egypten. Men kommer inte ihåg mycket heller utav det heller. Jag tycker att det är roligt att jobba med Egypten för det är ett fint land med mycket intressant fakta om alltihop. Roligt museum och skulle vara kul att åka till en gång till.

1 kommentar:

  1. Jag tror att om man hade åkt dit en gång till så hade man hittat nya saker som man förmodligen inte såg eller missade första gången. Det var otroligt vilken kunskap de hade för så länge sedan.

    SvaraRadera