torsdag 11 oktober 2012

idrott utvärdering

Jag har sprungit här på Gunnesborundan bara en gång men jag vet inte tiden om den. Jag har sprungit på min gamla skola 3km och jag fick 22 minuter på det. På orienteringen sprang jag också men då sprang jag med Elise. Vi fick ett bra resultat och kom i tid. Dock hade vi 10 minuter kvar men vi fick ändå bra resultat. Vi hittade många kontroller, jag kommer inte ihåg hur många. Men vi hittade i alla fall tillräckligt många till att bli godkänt. Innan på min förra skola var jag aldrig med på idrotten och fick genom det ig varning. Men nu känner jag att jag är med och känner att jag faktiskt kan. Nu dem sista 3 lektionerna har jag ju inte varit med eftersom jag har bränt mig. Men jag ska vara med på tisdag igen. Jag hoppas att det kommer gå bra med brännsåret och jag hoppas att det kommer läka fint! Min kondition är ju inte så jätte bra men jag känner i alla fall att jag kan springa tillräckligt mycket. Jag har inte varit med på hela, men själv känner jag och tror jag att det går bra för mig på idrotten även om jag inte har varit med på idrott innan. Nu när jag är med har jag insett att det faktiskt är roligt med idrott! Hoppas att allt blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar