söndag 7 oktober 2012

träningsdagbok

Jag har sprungit 3 km på 19 minuter. Det kändes bra men ibland kände jag att det blev jobbigt. Ändå försökte jag springa och kämpa igenom hela och klarade 19 minuter på det. Jag är glad med resultatet!

I tisdags hade jag dans och dansade då. Vi gjorde sit-ups och vi gjorde också andra dans steg som uppvärmning. Det gick bra för mig men eftersom jag inte hade tränat så mycket innan så blev det lite jobbigare för mig än vad det brukar vara. Men när vi skulle dansa dansen gick det bra! även om jag har missat nästan hälften av hela dansen hängde jag rätt snabbt med ändå! Jag får gå igenom den några gånger och då har jag nog förstått dansen! Längtar tills dansuppvisningen och vi får se hur det kommer gå.


9/10 Dans - Jag dansade i tisdags och det gick bra. Vi gjorde sit-ups och armhävningar också. Det var lite jobbigt men... Jag klarade mig jätte bra. Det gick super bra den träningen faktiskt. Jag var pigg och glad :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar